Тиждень образотворчого мистецтва

2020-02-24

Завершився у філії Михайлівська ЗОШ І-ІІ ст. Крупецької ЗОШ І-ІІІ ст. Тиждень образотворчого мистецтва, який проходив з 17 по 21 лютого.

Образотворча діяльність – основний шлях розвитку здібностей дітей, це той вид художньої творчості, в якому активність дитини приводить до відчутних результатів. Залучення дитини до образотворчого мистецтва створює основу естетичного виховання. А формування та розвиток естетичних здібностей, тобто сприймати світ і творити за законами краси, - це дуже важлива складова формування людських якостей. Не випадково було обрано гаслом, під яким проходив Тиждень, слова Василя Сухомлинського «Через красиве до людяного – така закономірність виховання». Низка заходів предметного тижня була направлена на створення зв’язку між внутрішнім світом учня та його оточенням. Основною метою було надихнути, познайомити з цікавими засобами мистецтва, поглибити знання про людей, які внесли неоціненний вклад у розвиток мистецтва, пробудити уяву та фантазію учнів, виховувати естетичний смак та патріотичні почуття. Дені Дідро говорив: «Країна, в якій дітей навчатимуть малюванню, подібно письму, незабаром стане попереду всіх інших».

Тижнем передбачалося проведення різноманітних заходів, які сприяли розвитку інтересу дітей до мистецтва, бажанню творити, пізнавати прекрасне. Протягом тижня школярі були залучені у різних видах діяльності, активно брали участь у заходах.

В перший день, який проходив під назвою «Виставковий», для дітей організовано виставку «Шевченко у фото», метою якоїбуло ознайомити учнів з особливостями фотомистецтва ХІХ століття, довести зв’язок з мистецтвом автопортретів Т.Г. Шевченка, їх схожість та особливі відмінності в зображенні, виховання любові до фотомистецтва, до історичної спадщини рідного народу, бажання вивчати творчість геніальних художників рідного краю. Учні мали змогу поринути в світ фотомистецтва минулого.

Починаючи з другого дня, «Мистецтвознавчого», школярі мали можливість взяти участь в мистецькій вікторині «Подорожуємо країною Мистецтва». Переможцями стали учні 8 класу Табачук Іван та Шапран Геннадій. Вікторина викликала інтерес, емоційний відгук до образотворчого мистецтва, позитивні взаємовідносини між дітьми, почуття дружби и відповідальності.

Третій день, у середу, пройшов під назвою «Екскурсійний». Здобувачі освіти здійснили віртуальну екскурсію в музей Т. Шевченка, вони переглянули мультимедійну презентацію та відеофільм. В процесі перегляду ознайомилися з творчою спадщиною відомого українського поета та художника Тараса Шевченка, його найвідомішими творами мистецтва; проаналізували внесок художника у розвиток світової культури.

У четвер, в день, який проходив під назвою «Творчий», було проведено конкурс малюнків на тему «Яким я бачу майбутнє України». В ньому взяли участь учні 1-9 класів. Найактивнішими учасниками конкурсу стали молодші школярі. Переможці конкурсу нагороджені грамотами. А всім учасникам оголошено подяку за участь у конкурсі. Серед переможців - молодші школярі – Домарецька В., Горопаха Д. (1 кл.), Кошкіна Ю., Сікатура Д., Олійник Р. (2 кл.) , Домарецький Б.(4 кл.). Серед старшокласників – Калашнікова Т. (9 кл.), Мирончук В., Нікітюк В. (8 кл.), Твердий Д. (5 кл.), Мирончук Д. (6 кл.)

Останній день, у п’ятницю, пройшов під назвою «Подарунковий». Цього дня проведено конкурс на виготовлення кращої вітальної листівки.

Завдання, що ставилося перед учасниками конкурсу - виготовити за шаблоном вітальну листівку «Мій янгол-охоронець» (тривалість конкурсу - 45 хвилин).

Протягом всієї роботи над виготовленням листівки в учасників розвивалася увага, кмітливість, уміння працювати в колективі, виховувалося взаєморозуміння, активізація творчої ініціативи, підтримка загального духу дітей.

Переможці конкурсів та вікторин на підсумковій лінійці були нагороджені грамотами.
Проведені заходи надали можливість здобувачам освіти нашого навчального закладу наблизитися до прекрасного, створити власноруч естетичні об’єкти, викликати своєю діяльністю відгук у інших людей. Під час проведення Тижня вчитель образотворчого мистецтва Барабан Наталія Іванівна ставила перед собою мету – зорієнтувати дітей на участь у самому «мистецькому» процесі; підвести учнів до висновку, що мистецтво – це майстерність, продукт якої приносить естетичне задоволення, це чудова можливість для дитини «відкритися», поділитися своїми емоціями і уявленнями про образотворче мистецтво, його історію та роль у житті людини; усвідомлення учнями ролі художнього образу в мистецтві і розвиток його сприйняття, а також виховання культури почуттів.

Кiлькiсть переглядiв: 174

Коментарi